22 June 2010

Meet the Bakers/Rencontrer les Patissiers : Elo les Cupcakes


Elo from Elo les Cupcakes wrote to us: I will soon be 29 and baking has been my passion since forever! Several years ago, I discovered cupcakes in London and I became so enamored by them that I decided to dedicate a blog to them. My blog is a wonderful means for me to share my passion as well as meet others who are passionate, curious or have a sweet tooth!

In January, Marie-Claire honored me with the award for Best Culinary Blog, and in May, Best Blog Overall! This really nice recognition has fueled my enthusiasm to continue sharing recipes, and other good things to eat.



Congratulations Elo, and we look forward to meeting you and tasting your cupcakes at Cupcake Camp!

Elo de Elo les Cupcakes nous a ecrit : J'ai (bientôt) 29 ans et suis passionnée de cuisine depuis toujours. J'ai découvert les cupcakes à Londres il y a quelques années et l'enthousiasme de ceux pour qui je préparais des cupcakes m'a incité à les présenter sur un blog. Mon blog est un fabuleux moyen de partager ma passion et rencontrer d'autres passionnés, curieux et gourmands !



En janvier 2010 Marie-Claire.fr m'a fait l'honneur d'élire mon blog Meilleur blog Culinaire pour l'élire en Mai Meilleur blog toute catégorie. Une belle récompense que que donne envie de continuer à partager encore plus de recettes de cupcakes (et autre bonne chose à manger).



Felicitations Elo -- on hate de te retrouver (et deguster tes cupcakes) au Cupcake Camp!

No comments:

Post a Comment